Tentang aku
July 31, 2009 – 3:45 pm | 26 Comments

Salam semua,
semua tentang aku.. hahaha.. aper2 pun.. aku ni seorang yang simple.. and suka jalan2 and share pengalaman dengan orang..
Sekarang (2014) aku dan keluarga (isteri dan twins) berada dekat sheffield,UK. aku sambung PHD dekat sini …

Read the full story »
cerita aku

ikutilah cerita aku,kisah aku dan pengalaman aku. dalam cerita ini, aku lah hero.kalau tak percaya, tanyalah aku. hehehhe

Nana Kitchen

Koleksi resepi yang telah dicuba oleh isteri ku aka mama twins iaitu mommy NANA.. Love You 4 Ever

Pembinaan Rumah Impian

Cerita mengenai perjalananku membina rumah impian Di Durian Tunggal Melaka

Pengembaraan

Pengalaman,Tips,gambar ketika bercuti

Pengurusan Kewangan

Tips,berita dan Pengalaman di dalam mengurus kewangan peribadi dengan bijak

Home » Pengembaraan, cerita aku

Trip ke Designer outlet York

Submitted by m.ruzaini.h on July 18, 2009 – 7:41 pm2 Comments

Salam,

Hari ni aku telah jadi gila.. hahahha… kenapa aku cakap aku jadi gila.. coz untuk makluman korang semua.. aku ni bukan kaki shopping.. and baju aku ni pun.. byk baju free and orang lain yang tolong belikan.. dan hari ini dalam sejarah.. aku telah jadi ahli gila shopping.. tadi aku telah ke designer outlet di york.. kan aku dah nak balik ke Malaysia.. so.. kene la shopping sikit untuk adik2 and mak ayah.. tak luper jugak kepada diri ku sendiri..

Perjalanan aku ke York ni bermula pada jam 9:30 pagi dengan menaiki bas ke station keretapi leeds.. Untuk tiket train return Leeds-York-Leeds sebanyak 6.50++ pound perlu kita labor.. perjalanan sehala mengambil masa lebih kurang 35 minit.. tak la jauh sangat kan.. and tiket train tu bagi aku mahal la.. kalau convert ker RM la.. so.. jgn pandai2 convert ke Rm kalau tak.. korang akan rasa tambang train tu tersangat la mahal..

Sampai di station train York.. kami terpaksa mengambil satu bas ke designer outlet tu.. coz nak jalan kaki.. mau patah pinggang kot.. jauh.. tambang nya murah jer.. 3 pound return tiket.. duit lagi.. semuanya duit..

trainyorkYork Train Station

Sepanjang perjalanan menaiki bas.. aku dapat lihat tinggalan kota lama.. dan juga tempat2 yang menarik di York ni.. Khalid kata.. Bandar York ni tinggalan orang2 Viking.. entah la.. aku tak tau.. and kalau korang nak tau dengan lanjut.. korang search jer dekat internet ok..

york2keadaan parit di york

york3lalu lintas Di York

york4dah sampai dah di designer outlet York

Kita pendekkan cerita.. aku nak cerita pasal shopping lak.. korang nak tau tak aper yang aku beli.. aku beli 6 pasang kasut clark.. semua untuk ayah and adik2 aku.. untuk mak and adik perempuan.. aku tak beli lagi.. coz aku tak tau nak beli aper untuk girl ni.. nanti aku cari lain ek.. minyak wangi OK tak.. kalau untuk u all berdua.. mak and afidah.. hehhehe… aku juga ada beli sepasang jam tangan jenama fosil untuk diri aku.. dah lama nak pakai jam.. so.. sekarang aku adalah lelaki berjam tangan.. and lepas ni. boelh la korang tanya aku jam dah pukul beraper.. aku abis tak la banyak.. still dalam budget aku dan kemampuan aku…

Ok la.. sampai sini jer kot cerita aku.. esok aku akan cerita. Pengalaman menarik aku time bershopping di York ni.. lawak siot kalau diingatkan.. enjoy la ek.. gambar2 aku and khalid yang tak seberaper ni..

sekian

york1aku dalam bas ke designer outlet.. serabai.. hahahah

york5khalid kanak2 riang

york6kanak2 riang tak tau nak pilih yang mana satu kasut clark

york7beli satu.. dapat murah untuk satu lagi..

york8hasil2 pembelian yang best untuk hadiah family- kasut clark..

york9lawa2 beb.. saper nak beli.. leh tempah dekat aku.. less than RM200

york11Sandle yang best nak pakai..

york12Jam tangan fosil.. lawa siot..

york13pandangan dari sisi.. nampak bulu roma yang seksi.. :)

Note:- Perhatian.. kepada saper2 yang nak kasut clark.. boleh la Email aku.. harga boleh di runding.. cepat2.. coz aku dah nak balik malaysia ni..

Random Posts

2 Comments »

Leave a comment!

Add your comment below, or trackback from your own site. You can also subscribe to these comments via RSS.

Be nice. Keep it clean. Stay on topic. No spam.

You can use these tags:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

This is a Gravatar-enabled weblog. To get your own globally-recognized-avatar, please register at Gravatar.